söndag 7 februari 2010

Så jävla dumt

ÅH jag är så dålig på att hushålla med min energi! Jag tog ut mig fullkommligt på det taggade blogginlägget. Så jävla dumt.

Le Bar var första anhalten, det var trevligt. Jävla snygg bar. Pia firades. Hurra Hurra. Vid tolv åkte jag, Maria och Magda till nån klubb. Vid Collage. Den hade hypats men kunde inte alls, inte på något sätt, leva upp till hypen. Den var trött, jag blev trött. Jag åkte hem runt två. Det var underbart att komma hem, mötas i hallen av DLK och sen förföras av skruvmakaroner. Sen sömn.

Jag vaknade imorse av min ställda klocka, jag förbannade mig själv. Igår sov jag ju till tolv och hela dagen blev rubbad men inte bara det; jag missade även mitt inplanerade träningspass. Så jävla dumt. Därför tänkte jag ta igen det idag och som straff gymmade jag en halvtimme innan passet. Det var ett bra straff, jag led verkligen, ångrade att jag gjort fel och svor på att aldrig missa ett pass igen.

Nu är jag sådär galet trött. Vill mesta av allt lägga huvudet på bänken och somna in. Men jag ska inte. Adam kommen snart till min undsättning. Då ska jag äta bröd.

1 kommentar:

denise sa...

ja den filmen var verkligen bra:D