tisdag 5 januari 2010

Sunkit

Känner samma som igår och för några dagar sen: Jag har inget på hjärtat.
Det finns inget jag måste skriva om, ingen känsla jag måste komma tillrätta med. Jag vet redan allt om hur jag känner. Just nu: frustration, men den har jag redan skrivit om. Old news.

Men Sunkit igår alltså.. Åh. Det var så bra. TimmyTimmy var min sparringpartner för kvällen, vi utmanade varandra i textvetande och bokstavlig koreografi. Jämn match.
Igår spelades nygamla låtar, de som inte fått playlistplats på länge. Det var underbart.

Kamrater - häll - häll -häll
ner i glasen
Natasha - ha- ha- ha
du är skön
Kom låt oss skå- skå skåla
för livet
Riket, skål broder, hej broder hå---

Moskva, Moskva
Släng på glaset i min hand
Ryssland är ett vackert land
HO HO HO HO HO - HEJ!
Moskva, Moskva
Själen stor och het som bloss
Natten släpper djäveln loss
HA HA HA HA HA - HEJ!
Moskva, Moskva
Kärlek smakar kaviar
Kvinnokyssar har vi kvar
HO HO HO HO HO - HEJ!
Moskva, Moskva
Dans på bordet på kalas
tills dess bordet går i kras
HA HA HA HA HA
~Moskva - Vikingarna~

Inga kommentarer: